Reklamacje i zwroty

ZWROTY

Zwrot towaru należy zgłosić mailowo na sklep@maloma.pl  Klient może zwrócić całość lub cześć zamówienia.

Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania paczki. W związku z tym, klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu, gdy poinformował sprzedawcę o rezygnacji z zakupu po upływie tego czasu. Towar należy odesłany w wyznaczonym czasie, zwroty które otrzymany po terminie będę odesłane na koszt klienta.
Towar odesłany musi być w idealnym stanie, nie może nosić śladów użytkowania. By sprawdzić rozmiar i funkcje przedmiotu nie trzeba ich perfumować czy prać, a nawet nie należy trzymać w szafie z ubraniami które się aktualnie używa, by zapach nie przechodził na ubrania, które będę zwracane.

W tym celu należy pobrać wydrukować wypełnić i podpisać formularz zwrotu/odstąpienia od umowy dostępny poniżej 

FORMULARZ ZWROTU  →   <kliknij i pobierz>  

 

Zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem należy odesłać na poniższy adres:

Sklep Maloma
ul. Krakowska 23
32-065 Krzeszowice

Zwrot można odesłać w dowolny sposób na adres zwrotów.

Zwrot środków nastąpi na konto lub kartę z którego była dokonana płatność online za zamówienie maksymalnie w ciągu 14 dni.
Jeśli płatność za zamówienie odbyła się za pomocą Twisto PayPo, po trzymaniu zwracanego towaru sklep maloma.pl automatycznie anuluje zapłatę za zamówienie.
Przy płatności przy odbiorze lub płatności zwykłym przelewem proszę o nr konta do zwrotu w formularzu.

Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do nas za pobraniem lub i nie odbieramy paczek wysłanych do paczkomatu, Orlenu i punktów odbioru.
Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować droga mailową w celu zgłoszenia reklamacji.

Reklamowany towar z opisem (co jest powodem reklamacji ) należy odesłać na poniższy adres:

Sklep Maloma
ul. Krakowska 23
32-065 Krzeszowice

Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga mailową.