Reklamacje i zwroty
ZWROTY
Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. W związku z tym, klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu, gdy poinformował sprzedawcę o rezygnacji z zakupu po upływie tego czasu.
Zwrot towaru można zgłosić mailowo na sklep@maloma.pl, telefonicznie lub odesłać zamówienie w wyznaczonym czasie.
Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
Zwracany produkt musi być w idealnym stanie, nie może nosić śladów użytkowania. By sprawdzić rozmiar i funkcje przedmiotu nie trzeba ich perfumować czy prać, a nawet nie należy trzymać w szafie z ubraniami które się aktualnie używa, by zapach nie przechodził na ubrania, które będę zwracane.
Formularz zwrotu możesz przekazać nam w dowolnej formie. Jeśli dołączysz go do paczki ze zwracanym produktem, Twój zwrot przetworzymy szybciej. Formularz możesz wysłać też drogą mailową na adres sklep@maloma.pl.
FORMULARZ ZWROTU → <kliknij i pobierz> |
Zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem należy odesłać na poniższy adres:
Sklep Maloma
ul. Krakowska 23
32-065 Krzeszowice
Zwrot można odesłać w dowolny sposób na adres zwrotów.
Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do nas za pobraniem lub i nie odbieramy paczek wysłanych do paczkomatu, Orlenu i punktów odbioru.
Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
REKLAMACJE
Dokładamy wszelkich starań, by oferowane przez nas produkty odpowiadały Twoim oczekiwaniom. Jeśli jednak dostarczony do Ciebie produkt jest uszkodzony, posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z zawartą umową, masz prawo do złożenia reklamacji.
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować droga mailową, telefonicznie lub załączając opis reklamacji do paczki z odsyłanym produktem.
Reklamowany towar z opisem (co jest powodem reklamacji ) należy odesłać na poniższy adres:
Sklep Maloma
ul. Krakowska 23
32-065 Krzeszowice
Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga mailową.
Więcej na temat zwrotów i reklamacji możesz znaleźć w Regulaminie