Reklamacje i zwroty
ZWROTY
Zwrot towaru należy zgłosić mailowo na sklep@maloma.pl Klient może zwrócić całość lub cześć zamówienia.
Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania paczki. W związku z tym, klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu, gdy poinformował sprzedawcę o rezygnacji z zakupu po upływie tego czasu. Towar należy odesłany w wyznaczonym czasie, zwroty które otrzymany po terminie będę odesłane na koszt klienta.
Towar odesłany musi być w idealnym stanie, nie może nosić śladów użytkowania. By sprawdzić rozmiar i funkcje przedmiotu nie trzeba ich perfumować czy prać, a nawet nie należy trzymać w szafie z ubraniami które się aktualnie używa, by zapach nie przechodził na ubrania, które będę zwracane.
W tym celu należy pobrać wydrukować wypełnić i podpisać formularz zwrotu/odstąpienia od umowy dostępny poniżej
FORMULARZ ZWROTU → <kliknij i pobierz> |
Zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem należy odesłać na poniższy adres:
Sklep Maloma
ul. Krakowska 23
32-065 Krzeszowice
Zwrot można odesłać w dowolny sposób na adres zwrotów.
Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do nas za pobraniem lub i nie odbieramy paczek wysłanych do paczkomatu, Orlenu i punktów odbioru.
Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować droga mailową w celu zgłoszenia reklamacji.
Reklamowany towar z opisem (co jest powodem reklamacji ) należy odesłać na poniższy adres:
Sklep Maloma
ul. Krakowska 23
32-065 Krzeszowice
Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga mailową.