Reklamacje i zwroty
ZWROTY
Możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Prosimy o przestrzeganie terminu wyznaczonego na zwrot.
Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do paczki ze zwracanym produktem Pobierz formularz
My w ciągu 14 dni dokonamy zwrotu pieniędzy.
Odesłanie towaru
1. Zgłoś zwrot na adres e-mail sklep@maloma.pl albo telefonicznie pod numerem 791 111 430. Możesz również po prostu odesłać produkt w wyznaczonym czasie.
2. Przygotuj zwracany produkt do wysyłki. Nie może on nosić żadnych śladów użytkowania!
Starannie zabezpiecz i spakuj towar.
3. Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do paczki ze zwracanym produktem.
4. Zwrot wyślij pocztą lub kurierem na swój koszt na adres sklepu:
Sklep Maloma
ul. Krakowska 23
32-065 Krzeszowice
tel. 791 111 430
Ważne informacje dotyczące zwrotów
- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
- Nie odbieramy zwrotów odesłanych za pobraniem i z odbiorem osobistym w Paczkomacie lub innym punkcie odbioru.
- W ciągu 14 dni od otrzymania paczki zwrócimy Ci pieniądze na nr konta podany w formularzu zwrotu albo na konto lub kartę, z której dokonano płatności online. Jeśli skorzystałaś z Twisto lub PayPo, po otrzymaniu zwrotu automatycznie anulujemy płatność za zamówienie.
REKLAMACJE
Jeżeli otrzymasz produkt uszkodzony, wadliwy lub niezgodny z umową, przysługuje Ci prawo do reklamacji.
Wypełnij formularz zwrotu z adnotacją, że zwrot ma być rozpatrzony jako reklamacja. Pobierz formularz
Odniesiemy się do reklamacji maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia jej złożenia.
Szybko i wygodnie
Jak złożyć reklamację?
Dokładamy wszelkich starań, by sprzedawana przez nas odzież była wolna od wad i spełniała Twoje oczekiwania. Jeżeli jednak otrzymasz produkt uszkodzony, wadliwy lub niezgodny z umową, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Złożysz ją szybko i wygodnie:
1. Zgłoś reklamację na adres e-mail sklep@maloma.pl albo telefonicznie pod numerem 791 111 430.
Możesz również przygotować opis reklamacji i dołączyć do przesyłki z reklamowanym produktem.
2. Starannie wypełnij formularz zwrotu z adnotacją, że zwrot ma być rozpatrzony jako reklamacja.
3. Przygotuj reklamowany produkt do wysyłki – starannie go zabezpiecz i spakuj. Dołącz wypełniony formularz zwrotu.
4. Reklamowany produkt wyślij pocztą lub kurierem na swój koszt na adres sklepu:
Sklep Maloma
ul. Krakowska 23
32-065 Krzeszowice
tel. 791 111 430
Ważne informacje dotyczące reklamacji
- Odniesiemy się do reklamacji maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia jej złożenia.
- Koszt odesłania towaru w ramach ponosi Kupujący.
- Nie odbieramy przesyłek odesłanych za pobraniem i z odbiorem osobistym w Paczkomacie lub innym punkcie odbioru.